پنل چت زنده
این صفحه مربوط به بخش چت زنده (Live Chat) در فلوچت است که برای مدیریت و پاسخدهی به مکالمات کاربران استفاده میشود. اجزای اصلی این صفحه به شرح زیر است:
بخشهای اصلی پنل
وضعیت اتصال (بالای صفحه سمت راست)
- وضعیت اتصال اپراتور به سیستم را نشان میدهد.
- در وضعیت “متصل”، اپراتور آماده پاسخگویی به کاربران است.
فهرست مکالمات
در سمت راست صفحه، لیستی از گفتوگوها نمایش داده میشود. این لیست شامل:
-
گفتوگوهای من: چتهایی که در حال حاضر به اپراتور اختصاص داده شدهاند.
-
در حال انتظار: مکالماتی که کاربر درخواست چت داده اما هنوز پاسخی دریافت نکرده است.
-
همه: تمامی مکالمات را نمایش میدهد.
ویژگیها:
پیامهای جدید با یک نشانگر قرمز مشخص میشوند.
امکان فیلتر مکالمات بر اساس جدیدترین یا قدیمیترین گفتگوها وجود دارد.
تمام مکالمات کاربران با ترتیب زمانی در این بخش نمایش داده میشود.
- با انتخاب هر مکالمه، جزئیات آن در بخش اصلی نمایش داده میشود.
- اطلاعات تماس و جزئیات مرتبط با مشتری نیز در این بخش قابل مشاهده است.
بخش اصلی مکالمه
-
در مرکز صفحه، محتوای مکالمه با کاربر انتخابشده، نمایش داده میشود.
-
در صورتی که هیچ مخاطبی انتخاب نشده باشد، پیام “هیچ مخاطبی انتخاب نشده” نمایش داده میشود.
-
نمایش پیامهای رد و بدلشده بین اپراتور و کاربر.
-
پیامهای اپراتور با پسزمینه آبی و پیامهای کاربران با پسزمینه سفید نمایش داده میشوند.
-
دکمههایی برای پذیرش مکالمه، بستن مکالمه، اتمام مکالمه و خروج از مکالمه یا انتقال مکالمه در این بخش قرار دارد.(مانند متصل یا در انتظار) نیز در این بخش مشخص شده است.
جزئیات مکالمه
- اطلاعات کاربر، یادداشتها و تگهای مرتبط با گفتگو در این بخش قرار دارند.
اطلاعات کاربر
- شامل نام، شماره تلفن، ایمیل، و سایر جزئیات مربوط به کاربر است.
اطلاعات مکالمه
- شامل زمان شروع مکالمه مدت مکالمه، و IP کاربر.
یادداشتها
- اپراتور میتواند یادداشتهایی (درباره مکالمه یا مشتری) برای مکالمه اضافه کند که برای دیگر اپراتورها قابل مشاهده است.
مکالمات اخیر
- مکالمات قبلی کاربر با سیستم نمایش داده میشود.
تکنولوژی
- نوع دستگاه و مرورگر کاربر نمایش داده میشود.
تگها
- اپراتور میتواند تگهای مرتبط با مکالمه را اضافه کند تا مکالمات مشابه را به راحتی پیدا کند.
کاربرد:
این صفحه به اپراتورها کمک میکند تا سریع و مؤثر با کاربران ارتباط برقرار کنند،
درخواستهای آنها را مدیریت کرده و اطلاعات موردنیاز را ثبت کنند.